-
Митата на Тръмп са сериозна заплаха за германската автомобилна индустрия
Европа трябва да диверсифицира своята износна търговия и да се фокусира върху други партньори, смята експерт
-
Mercedes иска да бъде американска марка, но въпреки това усеща натиска от митата
Популярните в САЩ SUV модели на германския концерн ще бъдат засегнати от новите търговски бариери на Доналд Тръмп
-
Европейските автоконцерни изостават от конкуренцията по ръст на продажбите и печалбата
Докато продажбите на 16-те водещи световни автомобилни компании са се увеличили с 1,6% през 2024 г., германските производители на автомобили регистрират общ спад от 2,8%
1 -
BMW ще разчита на Alibaba за изкуствения интелект в моделите си за Китай
Разработваният асистент на германската марка ще може да предложи препоръки за паркиране и близки ресторанти, както и информация за светофарната система в реално време
-
Xiaomi привлича таланти от BMW за своя европейски развоен център
За момента компанията не дава информация за точното разположение на центъра, нито за инвестицията
-
BMW ще интегрира в колите си системата на Huawei за интелигентно свързване
Мобилното приложение на китайската компания ще бъде налично в новите модели на BMW от 2026 г.
-
Слабото представяне в Китай и митата помрачават перспективата за печалба на BMW
Компанията очаква марж между 5% и 7% за 2025 г., след като през предходната година показателят за рентабилност падна до 6,3%, най-ниското ниво от четири години
-
BMW ще поеме временно разходите около митата на САЩ върху вноса от Мексико
Засега компанията няма да повишава цените на засегнатите модели за дилърите и потребителите, но предупреди, че това може да продължи само няколко седмици
-
Volkswagen успя да избегне временно митата на Тръмп, но BMW остава уязвима
Колите на BMW, произведени в САЩ и Мексико, не отговарят на правилата, заложени в търговската сделка USMCA
Таг BMW AG
Пазари